(050) 884-15-34
(093) 955-15-92
Передзвоніть мені
обране
кошик
вхід
Каталог товарів

Гарантія та сервісне обслуговування

На які товари надається гарантія?

В нашому інтернет-магазині гарантія надається на усі товари й підтверджує відсутність заводських дефектів на замовлену продукцію. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 24-х місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний на сторінці товару. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон інтернет-магазину Acropolis.ua

Будь ласка, перевіряйте комплектацію замовлення і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу від офіційного виробника або ж в інструкції з його експлуатації).

Куди звертатися з гарантійним обслуговуванням?

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками. Адреси та телефони сервісних центрів вказано на гарантійному талоні. Також з будь-якими питаннями стосовно гарантії можна звертатись за телефонами у розділі «Контакти».

Для звернення до сервісного центру із собою необхідно мати:

- придбаний товар у повній комплектації

- гарантійний талон

- документ, який підтверджує оплату

Рекомендуємо зберігати документи та упакування товару протягом усього гарантійного терміну. Це значно пришвидшить вирішення питань з гарантійним обслуговуванням.

Термін ремонту визначається авторизованим сервісним центром. В разі виникнення проблем з сервіс-партнером - звертайтесь до точки продажу, в якій придбали даний товар.

Я можу обміняти або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:

- товар, не був у вжитку і не має слідів використання (подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п.);

- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;

- збережені всі ярлики і заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не були порушені.

Оформити заявку на повернення товару можна за тел.: (032) 239-5281 або скористатись формою зворотнього зв'язку.

Де і як можна зробити обмін або повернення?

Обміняти або повернути товар можна будь-якою службою доставки або ж у місці купівлі товару.

При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт і документи, що засвідчують оплату. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 5 робочих днів після повернення товару.

Якщо ви живете не в Львові, можете відправити товар назад за допомогою служби доставки. Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його або повернемо гроші.

Обмін і повернення товарів здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки і наявності документів, що підтверджують факт покупки.

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період

Якщо в гарантійний період товар, який ви придбали у нас, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

1. товар з повною комплектацією

2. гарантійний талон

3. документ, що підтверджує оплату

4. висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «Заводський брак»

В яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

- порушені гарантійні пломби

- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб

- порушені правила використання, описані в експлуатаційних документах

- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару

- неправильно заповнений гарантійний талон


Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

- природний знос або вичерпання ресурсу

- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.)

- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)

- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі

- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар або ті, що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів

- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації

- програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу